İLETİŞİM

KALİTE POLİTİKAMIZ

Sarsan Kalite ve Hizmet Politikası
 
1-  Tesisat Mühendisliği alanında uzman politikalar     geliştirmek, çıtamızı en üst noktaya taşımak .

2-  Endüstriyel tesisler ile ilgili uygulama kapsamımızda olan;

   - Sanayi Doğalgaz – LPG – LNG Dönüşüm  Tesisatı

   - Buhar Santrali Tesisleri

   - Kızgın Yağ Santrali Tesisleri

   - Kızgın Su Santrali Tesisleri

   - Teknolojik tesisat uygulamaları

 hususunda, Türkiye standartlarının üstüne çıkmak, dünya standartları ile rekabet edebilir  düzeyde iş ve  programlarımızı geliştirmek.

3-  Bütün çalışanların katılımıyla sürekli öğrenen kendini geliştiren ve işlerin sonunda mutlu olan bir  ekip  olmak.

4-  Müşteri memnuniyetini, ihtiyaç ve beklentilerini en üst düzeye taşımak.

5-  Tedarikçilerimizle kalite ve her malzemede sertifika bilincine ulaşmak, karşılıklı verimlilik esasına dayalı  bir sistemle çalışmak.

6-  Uygulama alanlarımızda satışını yaptığımız ürünlerle ilgili gelişmeleri yakınen takip etmek, gerekli analizleri yaparak teknik alanda, dost ve müşterilerimize en doğru en güvenilir bilgileri aktarmak.

7-   Bilgi birikimlerimizi, proje anlayışlarımızı, eğitim ve seminerlerle, mühendis, teknisyen, usta dostlarımıza aktarmak,  bu şekilde aynı kaliteyi paylaşan birliktelik oluşturmak.

8-   Proje çizim ve tasarımlarımızı bilgisayar ortamında en gelişmiş programlarla çalışmak, konu ile ilgili  ihtiyaç olan ARGE çalışmalarını desteklemek.

9-   Makine parkurumuzu en son sistemlere göre oluşturmak, artırmak, yenilemek.

10-   Müşteri müracaat ve aramalarını en ideal şekilde analiz etmek, değerlendirmek, her aramaya %100 tatminkar cevap vermek.

11-   Çalışanlarımızla sürekli dialoglarımızı geliştirmek, kalite ve güven paylaşımı konusunda bir aile oluşturmak.

12-   Bütün bu çalışmaların ve hedeflerin sonunda performansımızı sürekli iyileştirerek, geliştirerek ve yükselterek SARSAN ’ı  marka yapmak ve yaşatmaktır.